« هشدار برای کودکان 7 تا 11 سالدهه فجر گرامی باد »

متن خیر مقدم بازگشت امام خمینی به ایران که در فرودگاه مهر آباد تهران قرائت شد (به قلم استاد مطهری)

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الحَقُّ و زَهَقَ الباطلُ. اِنَّ الباطلَ کانَ زَهوقاً. اَلا اِنَّ حزبَ اللهِ هُمُ الغالبونَ.

ای روح خدا و ای ابراهیم بت شکن اسلام و ای بندهٔ پاکباز حق و ای جان عزیز ملت ایران! به عرض برسانم که:

رواق منظر چشم من آشیانهٔ توست          کرم نما و فرود آ که خانه خانهٔ توست

ملت ایران چه چیزی از جان عزیزتر دارد که نثار مقدم فرخنده رهبر فداکار و روشن بینش نماید، و چه ثنایی بالاتر از این سراغ دارد که او را بندهٔ پاکباز حق بخواند. ای بندهٔ پاکباز خدا! ای مسلمان محمدی! ای شیعهٔ صادق! ای آیت خدا! ملت ایران در شخصیت شما و از تجربهٔ زندگی شما بالاخص در شانزده سال اخیر زعامت امت که به شما سپرده شد مصداق عینی وعدهٔ خدا به رزمندگان و پویندگان راهش را مشاهده می کند که اگر به یاری خدا بشتابید به یاری شما می شتابد و شما را ثابت قدم نگاه می دارد، و هر کسی از آنِ خدا باشد خدا از آن اوست. هجرت شما از وطن عزیز در ۱۴ سال پیش تحت فشار و اجبار سمبل های استبداد و استعمار، یادآور هجرت جدّ مکرمتان رسول خدا صل الله علیه و آله و سلم و یاران بزگوار اوست که به گناه خواستاری جامعهٔ توحیدی از شهر و دیار خود رانده شدند. ( الّذین اُخرجوا مِن دِیارهم بِغَیرِ حَقٍّ الّا اَن یَقولوا رَبُّنا اللهُ) و بازگشت امروزتان یادآور فتح مبین و عظیم مکه است که سمبل های زر و زور و بت های فلزی و گوشتی یکی پس از دیگری از مقرّ حکمرانی به زیر آورده شدند و حکومت خدایی جایگزین حکومت طاغوتی گردید. لَقد صَدقَ اللهُ الرُّویا بالحقِّ لَتَدخُلَنَّ المسجدَ الحرامَ اِن شاءَ اللهُ آمنینَ.

ملت ایران، جان بر کف در انتظار فرمان رهبر عظیم الشأن خویش است و تا برقراری جامعهٔ توحیدی، جامعه ای که در آن، انسان از قید بندگی انسان آزاد باشد و بهره کشی انسان از انسان ملغیٰ گردد و از ناهمواری ها و نابرابری های مصنوعی اثری نماند و بت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی یکسره سرنگون گردند و مساوات، برابری وبرادری به معنی واقعی کلمه برقرار شود و آثار استبداد ۲۵۰۰ ساله و استعمار ۴۰۰ ساله محو گردد و در یک کلمه، بندگی از آن خدا و حکومت، حکومت الهی باشد، از پای نخواهد نشست.

جای چندین هزار شهید، شهیدان ۱۵ سالهٔ اخیر که حرکت انقلاب مقدس اسلامی ما را با خون خود سرعت بخشیدند، خالی است که بازگشت مظفرانهٔ رهبر خود و شکوفه های به ثمر رسیدهٔ نهال انقلاب را به چشم خود ببینند. اگر امروز در میان ما نیستند ارواح پاکشان ناظر و شاهد خواهد بود. 

وَ السَّلامُ علیک و علی الارواحِ الَّتی حَلَّت بفِنائِکَ و رحمةُ اللهِ و برکاتُه.

برقرار باد جامعهٔ توحیدی و جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی.

 

منبع: کتاب آینده انقلاب اسلامی ایران،استاد مرتضی مطهری،ص۱۶.

   پنجشنبه 12 بهمن 1396


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
حدیث
دوست قرآنی" href="http:/doostqurani.ir/">دوست قرآنی
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
اوقات شرعی




آمار
  • امروز: 422
  • دیروز: 446
  • 7 روز قبل: 1540
  • 1 ماه قبل: 7498
  • کل بازدیدها: 195855
موس
موتور جستجوی امین