« بهار انسان مومن از شب یلدا آغاز می شود!!راه‌های ترغیب فرزندان به نماز در منزل »

نمایش مکرّر نیمه‌عریانی و ارتباط ‌های خارج از چارچوب شرع و در یک کلام، گناه?
?شبکه‌های ماهواره‌ای ?فارسی‌زبان با حسّاسیت‌های دینی و ملّی ایرانیان، آشنا هستند. از همین رو، به صراحت و به طور مستقیم، عریانی را تبلیغ نمی‌کنند؛ امّا نمایش مکرّر زنان نیمه‌عریان، قبح بی‌حجابی را در نزد مخاطب، فرو ریخته و او را در همان مسیری قرار می‌دهد که غرب? می‌خواهد.
? نشانۀ موفّقیت این شیوه را می‌توان در خانواده‌هایی که اهل دیدن این شبکه‌ها? هستند، به وضوح مشاهده کرد. کافی است نوع پوشش این خانواده‌ها را قبل از ارتباط با ماهواره و پس از آن، مقایسه کنید.  

بسیاری از این شبکه‌ها به جهت آشنایی با همین حسّاسیت‌ها، در به نمایش گذاشتن صحنه‌های بسیار مستهجن?، احتیاط می‌کنند و حتّی یک بار هم چنین صحنه‌هایی را پخش نمی‌کنند؛ امّا ارتباط میان زنان و مردان و دختران و پسران???? را در سطوح دیگری که از نظر آنان قابل پخش است، به نمایش می‌گذارند.
?در برخی از خانواده‌هایی که مشتری شبکه‌های ماهواره‌ای? هستند، در ابتدا دیدن صحنه‌های نیمه‌عریان یک زن یا ارتباط دو جنس مخالف در جمع خانواده، از قبح خاصّی برخوردار بوده؛ امّا پس از تکرار، این صحنه‌ها به ظاهر برای تمام اعضای خانواده، عادی می‌شود و دیگر کسی از دیگری به هنگام تماشای این صحنه‌ها خجالت نمی‌کشد?.
?یکی از اصلی‌ترین شعارهای نوشته و نانوشتۀ غرب ?برای تسلّط بر جوامع اسلامی، این است: «ما دو سلاح در دست داریم: شراب و زن». در فیلم‌ها ?و سریال‌های ?این شبکه‌ها، مِی‌خوارگی و مستی انسان❌، به وفور نمایش داده می‌شود تا این عمل، جزئی از زندگی انسان، معرّفی و قبح آن ریخته شود.
?زشت دانستن یک عمل در هر جامعه???، سدّی محکم در برابر ارتکاب آن در سطح جامعه است. هیچ قانونی نمی‌تواند به این اندازه در برابر یک عمل زشت?، مانع ایجاد کند. وقتی هم که زشتی یک عمل از میان رفت، به این راحتی با قانون و بخش‌نامه⚖ نمی‌شود در برابر آن، سدّی ایجاد نمود.
?بشقاب‌های سفره پشت باممان، ص 90-91

https://sapp.ir/abbasivaladi

   پنجشنبه 29 آذر 1397


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
حدیث
دوست قرآنی" href="http:/doostqurani.ir/">دوست قرآنی
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
اوقات شرعی




آمار
  • امروز: 437
  • دیروز: 622
  • 7 روز قبل: 2037
  • 1 ماه قبل: 8431
  • کل بازدیدها: 197037
موس
موتور جستجوی امین